Rheinbrucke
Simplicity is the ultimate sophistication
Candidatul ideal:
-Studii superioare (indicate pentru postul de expert achiziții publice);
-Experiență în domeniu minim 2 ani;
-Cunoștințe avansate a programelor din pachetul Microsoft Office;
-Să posede cunoștințe solide în ceea ce privește legislația în vigoare privind domeniul achizițiilor publice;
-Capacitatea de a lua decizii și de a-și asuma responsabilitățile;
-Capacitatea de a analiza, a structura și a clasa rapid și eficient informațile;
-Capacitatea de cooperare și de încadrare în termene limită, cu orientare spre îndeplinirea obiectivelor fixate;
-Capacitatea de lucru în condiții de stres;
-Meticulozitate, atenție la detalii, receptivitate;
-Trăsături de personalitate: responsabilitate, integritate, flexibilitate mentală, ambiție, inițiativă, dinamism, seriozitate, perseverență, loialitate, adaptabilitate, autocontrol;
-Atitudine pozitivă și calități psihice necesare: spirit de observație, răbdare, viteză de reacție, capacitate de comunicare;
-Cunoașterea limbii engleze (nivel conversațional);
-Permis conducere categoria B.
Descrierea jobului pentru postul de expert achiziții publice:
-Elaborează și redactează documentația necesară pentru procedurile de achiziții publice, în conformitate cu cerințele legale și tehnice;
-Monitorizează și raportează stadiul achizițiilor, asigurându-se că toate termenele și cerințele sunt respectate;
-Stabilește abordările de achiziții tinând cont de resurse, capacitatea autorității/entității contractante și riscurile potențiale;
-Stabilește modalitățile de achiziție (proceduri, tehnici, instrumente) pe baza analizei/cercetării pieței și a reglementărilor aplicabile;
-Determină valoarea estimativă a achiziției și planificarea temporală a acesteia;
-Organizează și participă la întâlnirile de monitorizare a portofolilului achizițiilor;
-Elaborează și comunică raportul privind monitorizarea portofoliului achizițiilor;
-Participă la elaborarea strategiei de contractare;
-Întocmește dosarul de licitație publică;
-Completează și transmite documentația de participare, conform prevederilor legale aplicabile;
Beneficii:
-Dezvoltare profesională într-o companie dinamică și competitivă;
-Oportunități de avansare;
-Salariu motivant și sporuri în funcție de vechime;
-Pensie Pilon III;
-Asigurare de sanatate privată;
-Tichete de masă;
-Colectiv tânar și dinamic;
-Echipă multidisciplinară și proiecte variate;
-Respect pentru timpul personal;
-Relații echitabile și corecte de muncă